Tuesday 2 August 2011

ALIEN

haa....aku nk story la lg...aku ni manusia normal jerk...tapi aku ad b'kawan gan b'brape jenis alien

pertemuan kami ni x d'sangka...agak romantik la jgak..hahaha

meh aku perkenal kan eahhh

tapi korg jgn la gelakkn muke aku...ni zaman muda mudi...hahaha

haaa..ni kwn alien aku yg p'tame...nme dia nyonyor templet...

aku knal dia mse p kt indon dlu...2 yg nme dia pon cm indon..hahaha

ni lak kwn alien aku yg sempoi...name dia sweznuqki..hahaha

peramah dia ni..aku nk peluk pon dia xmrah..hahaha

ni lak soad382...pelik ckit dia ni...aku xpenah pon bckap gn dia

yelaaa...korg ad nmpk ke mulot dia...biase kteorg main sms jerkk..kui3

yg ni nme dia siti argon...garang ckit dia ni..maklum la...alien betine kate nyeee..hahaha

ni kwn alien..nme dia xzqwkl@#$

aku pon xtaw nk sebut ape nme dia..aku pnggil dia john jerk..sng n mesra..keh3

ni lak kwn alien aku lg sekor..nme dia amat munir..

eh???????????ko ni menyibok la mat.....ko pon nk jd alien ke...p la main jauh2...

kacau tol membe aku ni...2 jerk ler aku nk story..xda benda pon..hahaha



No comments:

Post a Comment