Tuesday 2 August 2011

journey to bike week shah alm

ni aku nk story ckit tntg pngembaraan upin ipin aku semase ke bike week shah alam...

pjalanan amat memenatkan..s'hingga kteorg tpakse m'numpang kasih kt p'hentian rehat dengkil...da t'lajak exit p shah alm sebeno nye..

nk dijadikan cerite la..

pda mlam 2..

time ni aku nga belek2 jentera aku..geng2 aku da hanyut dibuai mimpi...

aku check la ape yg xkne gn jentera aku ni..lembab smacam..

kan aku da ckap dieowg ni hanyut dibuai mimpi..

peduli ape aku!!..aku pon terus la setting moto aku....tibe2..

ppprrrrrroooooooooooottttttttt......

aku ingt ekzos moto aku..upenye..si tambi ni kentot siap terkangkang lg...mmg kuat..kompom angin lepas...ntah pilot jet bpe dia pkai aku pon xtaw...

membe aku iejol ni trsedar dr lamunan..'xthan bau' katanye...dia pon m'gibas2 gne bju nk halau bau p jauh2..

membe aku si botak pon t'peranjat dngan dentuman kentut 2..terbeliak mata dia..

bro aku,abg din..sempoi!!

si botak yg xtahan gan bau kentot 2 pon brguling2...'busuk2 kate nye'..hahaha

aku ingt abg din tido mati..dia pon bau gak...oleh krana lmbt detect gan bau 2..dah trlebih sedut gas H20z..

ni la hasilnye

haaaaaaaaa...amek kau..aku pon xtaw nk ckp ape...nk wt CPR??xmau aku...bau suria 16...huwa3

s'telah kjadian 2 kami pon blah mneruskan prjalanan.. tp aku smpat snap nmbr ni..kalo sape2 yg teringin kol la eah..hahha


GAY SEPI 013 25*****

kami pon teruskan prjalan pulang.............huhu

ad lg niii.....

time nk blik abg din pon bli la majalh KAPCAI,,..

alangkan t'peranjatnye..

abg din: tambi,kes ko kentot msuk kapcai laaa

tambi: siall laa...ape la nsib mlang aku...

P/S: cerita ni xda kne mngena gn org yg suda mninggal dunia atau pon yg trkentot..hahaha







2 comments: